Így jártam anyátokkal

Előző epizód

S09E23

Következő epizód

The End of the Aisle

23-24 Last Forever: Part One /Part Two

Alternatív finálé

Továbbküldés e-mailen

Ted finally finishes telling his kids the story of how he met their mother.

Ez a leírás a TheTVDB-ről származik.


Hirdetés


Kattints ide a videó megtekintéséhez


Hirdetés

mate5312014-04-01 09:19:56

Felirat mikor lesz?

ivett6062014-04-01 09:39:10

Szerintem olyan 15 óra körül elkészül a teljes, már a fele kész van :)

doboss152014-04-01 10:15:26

az nagyon jó lenne.

niko10252014-04-01 11:21:10

Ez ugye csak egy áprilisi tréfa?????!! :SS :/

doboss152014-04-01 11:50:21

tudtam hogy nem lesz érvényes és szakítani fognak Barney és Robin, mert még mindig is Tedet szerette.

szgabi01172014-04-01 12:23:55

Jól elbaszták ezt az egész sorozatot elég lett volna 4évad is ennyi erővel vagy 2 barneyról meg a robinról szólt a 4, 5, 7, 8,9 évad és pont véletlen 2015ben elválnak és ez a fasz ted meg elhívja randizni jól elbaszták a rendezők ezt az egész sorozatot! 1 darab résszel

Cerise2014-04-01 12:30:33

Igazán köszönjük és hálásak vagyunk érte, hogy lelőttétek a poént... a nagy többség ugyanis még nem látta a befejező részt.
És ha ennyire véleményezni szeretnétek, akkor a mondandótokat kezdhettétek volna a bevett SPOILER kifejezéssel!

fizikus2014-04-01 12:34:50

Na kösz srácok… :\

niko10252014-04-01 12:40:09

szgabi0117 ne legyél így kiakadva :D ez van sajna, senkinek se tetszik ez a finálé ... Az a baj hogy a befejezést már 8 éve megcsinálták a gyerekekről, szóval tuti biztos volt hogy ez lesz a vége, csak azzal nem számoltak, hogy a karakterek ennyit fognak fejlődni...és így a befejezés számomra is hatalmas csalódás!!
Egyébként most így visszagondolva nagyon sok rész most esett le, összeállt a kép!
Én direkt nem írtam le semmi spoilert de annyi lett volna csak hogy nem tekered le nem olvasod el!

Cerise2014-04-01 12:51:14

És nekik mennyiből tartott volna odaírni a legelejére, hogy SPOILER?

szgabi01172014-04-01 13:04:58

SPOILER

niko1025 Már csak reménykedni lehet az egészben hogy ez fake és csak áprillisi tréfa mert mindent elrontottak és tényleg nem lehet érteni az egészet, barney és robin is megígértek mindent barney feladott mindennel robinért szóval remélem rájönnek hogy senkinek nem tetszett meg olvastam a hivatalos honlapon hogy a 25millió emberből akinek tetszett kb 24millió mondta hogy így kell elbaszni 9évadot 40percel, szóval remélem rájönnek az írók hogy ez egy szar és kiadnak valami jobb befejezést mert most 9évada várjuk az anyát erre közlik hogy meghalt mindenki várta barneyek esküvőjét erre elváltak mindenki végre megnyugodott hogy a ted nem lesz a robinnal erre a végén elhívja randira na ezek itt a kiábrándítóak nem is kelet volna kiadni ezt a részt 22-résznél abba kelet volna hagyni az egészet.

niko10252014-04-01 13:17:03

SPOILER

szgabi én ugyanígy voltam vele miután megnéztem..bárcsak ne néztem volna meg 22.nél vége lett volna és szevasz :D sajna nem lesz áprilisi tréfa mert tegnap adták le amerikában és az még 31.e volt... mondjuk most értettem meg a 8.évadból a time travels-es részt, amikor beszél a végén Ted, elmondja hogy addig fogja szeretni amíg élnek de utána is szeretni fogja, hát sajnos a halál is benne van a pakliban. láttam hogy sokan szidták az oldalon, hát senki sem erre számított, de mondjuk így emlékezetes marad az egyszer biztos!

bettiabetti2014-04-01 13:17:57

SPOILER


Nem hiszem el, hogy képesek voltak így véget vetni a sorozatnak. Barney karakterfejlődését nagyon szépen végig nézhettük az utolsó pár évadban, most meg pár perc alatt az egészet szétrombolják... A Ted-Robin szálról inkább meg ne is beszéljünk :D...

szgabi01172014-04-01 13:22:32

SPOILER:


Senki sem szerette a ted és robint és pont ez volt a jó hogy barney megunta a játékot és beleszeretett a robinba és felnőtt erre meg 40perc alatt szétbasztak 2évadni fejlődést szép volt CBS

niko10252014-04-01 13:43:45

Elvileg amúgy volt valami "mondanivalója" ennek a befejezésnek de sajnos nem tudok rájönni hogy mi :D ha valaki rájön ossza már meg mert nekem nem világos

aalex132014-04-01 14:17:01

doboss15

Kössz te IQ fighter..... Végülis 1 hete várom a finálét erre te lelövöd a lényeget??!!!

ERRE VALÓ A "SPOILER" FELIRAT, hogy akik csak informálódni akarnak, hogy mikor lesz feliratosan azok ne olvassák el az ilyen kommenteket!!!

doboss152014-04-01 16:02:16

aalex13:

Bocsáss meg nekem, hogy lelöttem a poént.

ivett6062014-04-01 16:17:59

Szerintem meg jó volt befejezésnek... Sokan úgyis azt mondták jó lenne egy évad, ami megmutatja, hogy mi történt velük a megismerkedés után, hát tessék, így tudták megoldani 40 percben :D

Daureeh2014-04-01 18:06:34

Hát ez igen... -.-
Ennyit tudok hozzáfűzni.

Dixyke2014-04-01 18:23:12

szerintem szomorú, de jó befejezés. nagyjából az üzenetet is felfogtam. :)
persze én sem erre számítottam, szerintem jó ez így.

takose1152014-04-01 18:25:17

~~SPOLIER~~(és nagyjából magyarázat a végére)

Na figyu srácok, amikor először megnéztem én is rohadt csalódott voltam de miután egy kicsit végiggondoltam szerintem értem mért ilyen lett. A lényeg a lényeg hogy ami most van az nem happy end bárki bármit mond, ez nem az, mert a csaj meghalt.És szerintem a cél nem is a happy end volt, hanem az hogy reális legyen.Gondoljatok bele a valóéletben is pont igy történt volna és mindeki tudja hogy ugyis eljön a pillanat hogy egyikőjük meghal(mondjuk talán később mint ilyen fiatalon...) és a készítők inkább úgy döntöttek hogy a halál utáni részt is bemutatják, elmondják mi lesz.Ez nem az hogyan ismerte meg az anyjukat, ez ted egész életének története. Ami miatt sok embert zavar az szerintem az hogy igy most hogy teljesen kerek lett a story, és végül mégis robin lesz a végső nő, így az anyukájuk is csak egy egyszerű barátnőnek tűnik mert nem mutatják be hogy ted hogyan tedte(hehehe) magát túl rajta (a 6 év ezt akarja jelenteni de nem igazán jön össze) és igy nem tűnik tényleg igaz szerelemnek mert csak nagyon rövid ideig tartott és lett bemutatva ahhoz képest hogy milyen részletesen mesél el minden mást. Szerintem igy a jó befejezés, rosszab mint ami lehetett volna és mint amit énis vártam de igy tökéletes... az egész epizód nem rossz az tökéletes de az utolsó 2 perc amikor közlik hogy a nő meghalt az elront mindent.....

MylesK2014-04-01 18:39:48

Nekem nagyon tetszett ez a befejezés. Elolvastam előtte itt a hozzászólásokat és teljesen ráparáztam, hogy elszúrták, de SZERINTEM nem. Így kerek a történet. :) Szép volt ez a 9 év, hiányozni fog. :(

pika932014-04-01 18:48:30

Azzal nem volt semmi baj, hogy mutatják a jövőt mi lesz velük, azzal volt a baj h ezt a jövőt jól elb*szták!
Sztem szar volt, már bocsánat, de én nem ezt vártam :(

Lucitaa0012014-04-01 18:48:49

SPOILER

Hát én is nagyot csalódtam. 2009-óta várom, hogy végre megismerje Ted az anyjukat, erre tényleg alig van benne. Aztán meghal... Barney és Robin válnak??? Mi ez??? Senki sem ezt várta volna. Hatalmas csalódás volt ez a végére. Bár ne néztem volna meg! :(

TheBencyx2014-04-01 18:49:31

SPOILER
Elbaszták hogy dögöljenek meg. nem lehet igaz!!! olyan kibaszott nagy rajongó voltam, megvannak a dvd-k a könyvek, de odáig jutottam hogy mindjárt kib@szom őket az útra.

zsofi20132014-04-01 18:52:15

nagyon jól kezdődött tényleg h boldogook meg minden, de az tényleg nem lett annyira jó h Robin és Barney elváltak és még h az anyja is meghalt..(boccs Tracy végre legalább megtudtuk a nevét) ...és nagyon furcsáltam h a gyerekek annyira szerették volna h Ted felhívja Robint..és úgy lett volna a legjobb, ha Robin Barney nem szakíttanak és csodafolytán lehetett volna gyerekük, Marschall és Lily boldogság(az mondjukk megvotl) , Ted és Tracy megintcsak boldogan és nem hal meg...
és szerintem nem nagyon fogják átcsinálni a részt, mert ennek egyszer és mindekorra vége The End!
De gondoljatok arra, h milyen jók voltak az előző évadok..:)

Negra002014-04-01 18:56:37

Most nem tudok megszólalni, de igazam lett a nevet illetően. Mit a táncoslány, abban a bizonyos epizódban.
Páran azt mondtátok jelentéktelen poén, hát tessék. :)

nreeee2014-04-01 18:58:35

SPOILER

a time travelers résznél én is úgy éreztem, hogy talán meg fog halni az anya.
meg most eszembe jutott egy másik jelenet, hogy ugye Marshall és Lily fogadtak, hogy Ted Robin mellett köt-e ki végül, és Marshall mindig mondta Lilynek, hogy csak várjon még (pl. a Stellás esküvő napján)
nagyon megsajnáltam az anyát, Tednek állítólag ő volt a legnagyobb szerelme. az anyának már volt egy, aki meghalt. Teddel nagyon összeillettek, de ez egy szép továbblépés. nem áll meg az élet a halál után, és ha az igaz szerelmed is veszted el, tovább lép az ember. és Robin erre jó választás, hiszen mindig is odáig volt érte Ted, az első résztől kezdve.
nem adtak úgysem elég időt az anyának, hogy megszeressük, talán pont emiatt.
persze most még ki vagyok akadva és le vagyok sokkolva. érdekes és nem szokványos befejezés, ezt meg kell hagyni.

Lucitaa0012014-04-01 18:59:05

Tudjátok még mi a tök gáz? Hogy Ted és Tracy mindenben hasonlítottak! Tényleg annyira összeillettek. Robinnal viszont abszolút nem. Ezért is szakítottak. Nem értem, hogy hogy ronthatták el ennyire!

TheBencyx2014-04-01 19:21:32

SPOILER
Facebookomból kimásolva: (szubjektív dolog tehát nem muszáj megérteni, ez az én véleményem)
Na szóval.... Hogy voltak képesek az írók elbaszni KILENC ÉVET 40 PERCBEN?
(1) Az anya karaktere: Végre megismertük az anya karakterét, kezdtek volna kiteljesedni a részek, erre kiderül, hogy a meséléshez képest a muter 6 KIBASZOTT ÉVE HALOTT!!!!!
(2) Barney-Robin szál: Nagy nehezen, 2 év alatt összehozzák őket, nagyon sok ember örömére. Végre 1 évad arról szól, hogy eljutunk az esküvőig, összeházasodnak...erre... alig telik el 10 perc a "nagy fináléban", már SZÉT IS BASZTÁK ŐKET. KICSESZETT 3 ÉV 10 NYOMORULT PERCBEN!!!
(3) Barney karaktere: Gyönyörű karakterfejlődést követhettünk végig 9 év alatt, ezt 15 perc alatt VISSZASÜLLYESZTETTÉK A LEGALACSONYABB SZINTRE, MAJD 5 PERC MÚLVA ISMÉT ROHADT MAGASAN LETT A KÖLYÖK MIATT. De ez a megható pillanat sem tartott tovább EGY KIBASZOTT PERCNÉL!!!!!!!!!!! Vissza egy fos köztes állapotba...
(4) Ted-Robin szál: Gyerekek... most komolyan???? Az első évad első percétől kezdve azt hittük, hogy nem ez lesz. Nagy csattanó ez tény de nem ilyen rohadt későn! Ha befejezik 4-5 évad allatt és úgy jönnek össze, az úgy oké, de kilenc év alatt 1000-ből 999 ember nem ilyen szar, 2 PERCES összehozást akart!! Hánynom kell az íróktól, és hogy ilyet tettek a nézőkkel!! ( Amerikában 25 milló emberből 24 milló osztja ezt a véleményt.)
Lenne még miről beszélni de már rosszul vagyok írás közben, úgyhogy abbahagyom.
U.I: Elnézést azoktól akiknek valamilyen oknál fogva tetszett a finálé.
Elnézést a pár káromkodásért, de akik nézik, rajongók, vagy ismernek engem, tudják hogy ez a rész többet érdemelt volna pár csúnya szónál..

TheBencyx2014-04-01 19:29:58

Uccsó SPOILER
Az lett volna menő, ha a "Harmincegyes" az Robin. (tudom hogy nem lehet gyereke, de aaaaz odab@szta volna)

doboss152014-04-01 19:48:45

Mikor fogják kezdeni az .... apátokkal sitcomot?

reviel2014-04-01 20:25:21

szóval, azért nem gondoltam volna, h ilyen kommentek lesznek majd az utolsó rész alatt... :D nah mindegy, nemtom ti hogy vagytok vele, de en sanjnalom, hogy vége lett. Imádom ezt a sorozatot, és nekem egészen bejött ez a rész is. persze mondhatunk kifogásokat, de nincs értelme, mert ez így volt jó, ahogy van. Az első rész ugyanolyan jó volt mint az utolsó, ugyanúgy nevettem és sírtam... a nevetéstől persze. nem akarok semmi rosszat mondani, se belegondolni abba, hogy miért kellett pont igy történnie a dolgoknak, mert tényleg, azért lezárni 9 fergeteges évadot elég nehéz úgy, hogy az mindenkinek megfeleljen és bár az egész jövőt talán mégsem kellett volna egy részbe tömöríteni, azért meg kell hagyni, hogy kitettek magukért. Viszont van valami amit már most tudok és amitől már előre félek: azt hiszem hiányozni fog...

Anne99992014-04-01 20:45:51

énis úgy voltam vele h wtf?? de rájottem h nagyon jol megcsinálták... ha minden tokéletesen alakult volna az annyira mű lett volna... hisz a valós élet pont olyan mint ez az utolso rész...sose tudhatod h mi fog torténni pontosan...
ha tokéletes és sablonos befejezést akartok, szerintem azt a legtobb sorozat megadja nektek.... szerintem nincs azzal semmi baj h teljesen reális befejezést adtak... és megvolt a happy end mindenkinek...mindenkinek osszejott minden amit akart..fuggetlenul h nem tartott orokke... de hát semmi sem tart orokké..

totiii2014-04-01 20:54:39

Megható befejezés, nekem tetszett, már amennyire egy utolsó rész tetszhet valakinek.
SPOILER: Az egész utolsó évad arról szólt, hogy Ted mennyire gyötrődik Robin miatt, illetve mennyire egyszerűen ment minden Tracyvel, érezni is lehetett - már korábbi évadokban is - , hogy Robin 2030-ban nem múlt idő. Én korábban azt éreztem, hogy majd megismerik egymást, születnek gyerekek, később mégis Robin mellett köt ki Ted, ezt Marshall és Lily fogadásából is lehetett sejteni, még ha ebben a részben éppen elismeri Lily győzelmét Marshall, annyira egyszerűnek és szépnek tűnik a történet - igaz, ez nem lett végleges. A 2014-ből való előre ugrálgatásoknál is lehetett érezni azt is, hogy itt nem lesz válás, mert tényleg meseszerű szerelem van Ted és Tracy között - ezt a dolgot csak egyféleképpen lehetett feloldani, Tracy halálával. A végkifejletben természetesen ez a legszomorúbb rész, mégis összességében pozitív a történet befejezése: Lilynek és Marshallnak szép családja van, Marshall sikeres is a szakmájában - ez a legkevésbé meglepő dolog. Barney ugyan nem maradt Robin mellett, és később - talán keseredettségében - visszatért régi életéhez, amiből egy olyan dolog zökkenti ki, amitől mindig is irtózott, de ez megadta neki azt a lehetőséget, hogy olyan apa lehessen, amilyen neki sosem volt. Robinnak és Tednek minden megadatott, amire első szakításukkor vágytak - előbbinek a karrier, utóbbinak a család, már csak a szerelem hiányzott mindkettőjük életéből. Tracy pedig elég fiatalon távozott, csakúgy, mint élete nagy szerelme - ők is együtt lehetnek. Szépen keretbe foglalták a 9 (vagy 25) évet.

annasananas2014-04-01 20:57:04

SPOILER:

hát nem is tudom.. nekem is kicsit csalódás volt ez a rész, mert oké, hogy sokan azt mondják, hogy igyekeztek a realitás keretein belül maradni az írók, mégis úgy gondolom, hogy a legtöbb néző valamiféle happy endre vágyott volna inkább. pl ha már végigszenvedtünk egy évadot, ami csak Robin és Barney esküvőjéről szólt, akkor nehogy már ez legyen a vége, hogy elválnak. Robin meg Ted egyáltalán nem illettek össze, szerintem Tracy nagyon jó karakter volt Tedhez. nem értem ebbe miért kellett egy ilyen meghal-az-anyuka szálat belevinni. egyetértek sok előttem szólóval. ezt nem így kellett volna. ennek ellenére nekem is nagyon hiányozni fog a sorozat, mert sokat nevettem és őszintén szólva sokszor komoly mondanivalója is volt bizonyos részeknek. azt hiszem eljön a nap, amikor elkezdem elölről nézni az egészet és akkor talán majd megértem, hogy miért így lett vége..

Kriszti042014-04-01 21:15:50

Sziasztok!

Nekem vegyes érzéseim vannak, van amivel egyetértek és van amivel kevésbé.
Viszont nem tudom emlékeztek-e amikor Ted és Robin fogadtak illetve megegyeztek: ha nem lesznek házasok X éves korukban akkor egymás mellett kötnek ki....Nekem ez jutott még eszembe ami magyarázná ezt a befejezést...De akárki akármit mond ez volt a legjobb sorozat a világon!!! <3

Samara Morgan2014-04-01 21:20:53

Én először teljesen lesokkoltam, de már értem, hogy miért kellett így lennie (totii, tökéletesen leírtad a lényeget)
úgy éreztem, hogy kilenc évadon át szórakoztak velünk a készítők. De igazából megértem miért kellett így lennie: Ted megkapta a tökéletes nőt akinek hozzá hasonlóan két nagy szerelme volt és mindketten megkapták a végén az egyiket, bár Tracy csak a halálban. És örülök,hogy Tednek volt esélye újrakezdeni valakivel, és újra boldog legyen. Már ameddig én nem mehetek hozzá:) Barney azt kapta amire szüksége volt (nagyon jó játszott), Lilyék cukik, és bár fée, hogy többé nem fogok tudni úgy tekinteni rá mint egy résszel ezelőtt, mindig imádni fogom ezt a sorozatot akármi is legyen a vége

nemesfancsi2014-04-01 21:23:04

Számomra a 40. perc után véget ér a sorozat.. természetesen ez már a 9.évadnál is érezhető volt, főleg a vége fele, hogy az anya meg fog halni.. Imádtam együtt a Barney és Robin párost, de az ő válásuk is várható volt.. az azonban hogy Tedet összehozzták Robinnal, szerintem teljesen kiakasztó.. Mikor a 7.évadban elmondja neki, hogy NEM Ő NEM FOGJA ŐT TÖBBET ÚGY SZERETNI...nem értem akkor hogy ez miért kellett :(
de mindegy, igazából ez volt a világ legjobb sorozata, még ilyen befejezéssel is ! Nagyon fog hiányozni :(

intike2014-04-01 22:34:10

Először is: Minek kell elolvasni azelőtt a hozzászólásokat, mielőtt megnézed a részt? Az elmúlt három évben mindig panaszkodik valaki a spoilerek miatt! Azért ennyit lehetett volna tanulni.

SPOILER
Nyilván valóan a gyerekekkel már 2005-ben leforgatták a részt, tehát az írók tudták mire megy ki a játék, mint már páran előttem rávilágítottak. Amikor elkezdődött a sorozat, csak egynek szánták a sok sitcom közül, és nem gondolták, hogy milyen irányba megy el a sorozat, ez alapján pedig nem rossz befejezés. Így viszont lehetett volna annyi eszük, hogy nem csinálnak 9 évadot, vagy nem mennek el a romantikus film irányba. De amúgy ezzel értelmet nyert nagyon sok részlet.
Továbbiak
- Barney szál: Ha nem Robint nevezik ki menyasszonyának, hanem Quinnt, vagy Nora-t, könnyen kiküszöbölhették volna a jellemének visszaesését.
- Tracy halála: Én az első évadtól kezdve tudtam, hogy ez lesz, hiszen egy csomó utalás van olyan dolgokra, amit a gyerekeknek tudniuk kéne, ha élne az anyjuk.
- Robin - Ted szál: Hát igen... Az előbb leírt sitcom környezetbe beleillik, de csak ismételni tudom magam: Miért a Barneyval kellett összeházasítaniuk?????

Végül: szerintem az volt a baj, hogy túlságosan a szívünkhöz nőtt, és elfelejtették velünk, hogy ez csak egy vígjáték, nem pedig egy romantikus sorozat. Ezen kívül az utolsó évad egész jóra sikerült az előzőekhez képest, és aztán ez a befejezés... Kár érte.

ozohrat2014-04-01 23:03:01

SPOLER

Ez a befejezés nagyon elszomorított. Tracynek nem szabadott volna meghalni! Az írók az egész sorozattal azt sugallták , hogy minden embernek van egy végzete Ted esetében a gyermekei anyja.
Erre zárásképp a pofánkba vágják ezt. Az elejétől követtem a sorozatot pozitívan akartam lezárni de ezt elszúrták a régi részeket imádtam nézni a comedyn újra és újra bármelyik ment, emiatt a befejezés miatt már azok se lesznek ugyan olyanok...
Köszönöm CBS! Köszönöm írók! Egy világ dőlt össze bennem.

niko10252014-04-01 23:19:58

Egyébként nálam is ez van, oké finálé... nem lehet mindig happy end, de ez a sorozat annyira nem ilyennek indult, a vígjátékból dráma lett, és egy annyira szar érzés van bennem mióta megnéztem, hogy nem igaz. Ez volna az igaz szerelem? Ez a bizonyíték, hogy van értelme küzdeni érte? Hát én inkább hagynám :DD Igenis egy happy end kellett volna a végére, kell az embereknek a motiváció bárki bármit mond! gondolok itt a SPOILER (ted robin barney trióra) nekem ez már nem fér bele, túl sok volt a huzavona...olyna nincs hogy egyik évben őt szeretem a másikban meg mást.
youtubon láttam alternatív finálét nálam az fog megmaradni az emlékezetemben, ajánlom mindenkinek akinek problémája van ezzel a résszel. Túl különleges finálét szerettek volna a rendezők de átestek a ló túloldalára szerintem.

matt07302014-04-01 23:26:56

SPOILER... de hogy mi a f*sznak írom ki...
szóval a sok véres szájú így-úgy elbaszták a 9 évet, stb. képződménynek. szerintem úgy ahogy van kb a 7. évadtól kasza lett volna a sorozat, de masszívan. marha unalmas lett. Barneyból jófiút csináltak, illetve a realitása kb annyi maradt a sorozatnak, hogy hétfőnként van. Ted humora nulla, és minden karakter azt hozta, amit kellett: a kötelezőt. Lily beszélt, Marshall nyomta a gyökér poénokat, Barney "megtért", akibe Robin belezúgott, de azért ez 2 éven át hétről hétre minimum lassú, de inkább marha unalmas. évek óta, és nem csak azért, mert történt is benne valami (elég sok minden), vagy mert az utolsó rész, de szerintem évek óta az egyik legjobb rész volt ez. pontosan azért, mert (az előzőekhez képest) reális, változatos, Tednek volt benne ilyen izé... kiállása, meg humora. és bár sikítva tudtam volna kurvaanyázni, hogy még egyszer előszedik a Ted-Robin vonalat, így el tudtam viselni. Kicsit úgy vagyok, mint az absinthe-manó az eurotripben: "This happy end is bullshit!". és tényleg. még egyszer 37 percet végig kellett volna néznem Barney és Robin egy esküvői konfliktusáról, és a végén 3 percben megnézni, hogy Ted meg Tracy összejön, Marshall és Lili dob egy puszit a 3 babakocsi fölött, és vén Ted benyomja, hogy hát így jöttem össze anyátokkal, és ez lett volna a happy end...hát nem. Két évad bőven elég volt. úgyhogy jöhetnek a kövek, kaszák, halálos fenyegetés, meg miegyéb. nekem bejött ez a befejezés.

wickeyyy2014-04-01 23:51:45

Spoiler

Úgy tudtam, hogy ezt a befejezést (is) elrontják! Kár volt megnézni. Az esküvőről mennyi epizód készült, visszaszámlálás, és pont arról nem forgattak. Egyáltalán összeházasodtak? Mi ment tönkre? Ki Barney lányának anyja? Hogy-hogy együtt vannak? Hiszen ahhoz, hogy a baba miatt kialvatlan legyen, velük kell éljen. Örülök, hogy nincs következő évad, ez rémes. Az anyát épphogy megismertük - gyerekeik lettek, akiket alig láttunk - esküvő - kórház - paff, 6éve halott - "imádjuk Robin nénit, anya már 6 éve oszlik, vágd be neki, gyerünk!" Komolyan? Ássák el magukat az írók, jó mélyen.

Eszteranyus2014-04-02 00:01:42

Nos, nekem nagyon tetszett, gyönyörű befejezés volt. :)

Mosika2014-04-02 05:07:40

:'( Te jó ég! :) hát eljött a vége. ennek is vége. Nagyon szerettem ezt a sorozatot, nagyon sokat adott nekem. :) imádtam! :') és..a vége pedig...én sírtam :') és nekem nem volt csalódás a vége. Ez a sorozat ...komolyan átsegített engem a nehéz időszakokon. és..rengeteget tanultam belőle. leginkább a barátságról. és persze,a kitartásról is, hogy mikor már kezdjük feladni, akkor kell végiggondolni újra: ha már idáig kitartottam, miért pont most adjam fel? :') Nagyon köszönöm a készítőknek, a feltöltőknek, a feliratot készítőknek a munkát, és...azt hiszem, hogy ha bárki megkérdzei tőlem, hogy mi a kedvenc sorozatom, bártan mondhatom, hogy EZ a sorozat az. :)

SPOILER

nos, olvasgattam párat a hozzászólásaitokból srácok, és szerintem így volt tökéletes ez a befejezés ahogy volt. gondoljatok bele! Robinnak nem lehetett gyereke, és nem is szerette a gyerekeket, Ted pedig akart gyereket, ez midnekinek happy hiszen midnenki megkapta amit akart. Barnyval azért nem működött a házasságuk, mert túlságosan hasonlítottak. ahgoy szokás mondani két dudás nem fér meg egy csárdában. Ted és Tracy (igen, én is hálát adtam az égnek hogy végre megtudtam mi a neve az anyának :D ) tényleg nagyon cukik voltak együtt, tényleg passzolt Tedhez ez a lány. :) de Tracy halálánál még nem sírtam..hanem az utolsó percekben, és sejtettem hogy Ted viszi a kürtöt :D annyira nevettem és sírtam egyszerre....erre szoktam azt modntani: a történelem ismétli önmagát. és tudjátok srácok, szerintem én sem írtam volna meg másként ezt a történetet, mert ez a sztori tényleg nem arról szól, hogyan ismerte meg a gyerekei anyját hanem arról, hogyan ismerte meg és miken mentek keresztül Robbinnal azzal a nővel akivel végül öreg napjait leéli majd. Tényleg nem a szokásos sztori, de hát ez nem is volt egy szokásos sztori sosem, nem giaz? :) Tényleg nem az a befejezés amire midnenki várt, de legalább egy kicsit reális képet adott arról a bizonyos: "boldogan élnek amíg meg nem halnak" dologról... Ez a sorozat inkább azt mutatja meg nekünk, hogy mennyire bonyolult az élet, hgoy mennyi küzdelemmel jár , és hogy lehet ott van melletted az igazi, csak még ..idő kell neki. ha jól megnézitek, el kellett telnie még 10 évnek hogy Robin "kiélje magát", karrier meg midnen. miközben Ted is megtalálta azt a nőt végül akitől megkapta azt az ajándékot amit Robintól ha a fejük tetejére állnak akkor sem kapott volna meg: a baba.
mindent öszevetve, szeritnem így jó volt ez a befejezés: Lilyéknek 3 baba, Ted és Robin végül együtt, Barny is végül megkomolyodik, bár poén, hogy lánya született :D azonnal máshogy nézte a csajokat! :D nekem nagyon bejött :D jó poén volt a végére :)

dyllia2014-04-02 07:14:51

SPOILER!!!

Én egyszerűen káromkodások nélkül elmondom : Ez a rész nagyon rossz volt. Minden szempontból... nem az a tipik "sad happy ending" amikor igazából mindne megy az élet rendjén , a csapat igaz nem találkozik sokszor ,de amikor találkoznak akkor nagy az öröm, hanem a csapatott is szét csapták, a sorozat főalanyát AZ ANYUKÁT ,mert ugye így jártam anyátokkal a címe ne feledjük kinyirták, akár ki akár mit mondd ,de Robint se szerettük annyira és ne felejtsük el Ted sokkal jobb nőt érdemelt ,mert mi van ugrált Barney és Ted közt állandóan és igazából megunta őket minden egyes alaklommal és ont a Romantik ellenes Robin legyen Ted felesége vagy későbbi nagy szerelme ???? Hagyk már midnneki tudja ,h ami nem megy azt nem kell erőltetni. Én most nagyon rossz szájízzel váltam el a sorozatttol és nem ezt kellet volna. Igazán lehetett volna az a végén ,h az anyuka besétál az ajtón valami kajával és várja őket vacsival vagy valami ilyesmi és Robin is megtalálja nagy szerelmét örökbe fogadnak valami kölyköt és Barney is az apuka lét révén megtalálja a nagy őt. A végén effektive 40 éves korukra csak Marshal és Lilly élnek úgy ahoghyan az a Fő szerplőnk mindig is akarta. Gát és kuka az egész!

totiii2014-04-02 08:53:39

Sokan elfelejtik, hogy a sorozat címe nem "Így jártam anyátokkal", hanem "How I MET your mother", vagyis "Így találkoztam anyátokkal", így hülyeség számonkérni a járást magát, hiszen a találkozásig elvezető út volt a lényeg, ahogy az a végén is bebizonyosodik.

darina122014-04-02 09:50:03

Szerintem az egyetlen kiábrándító dolog az volt, hogy nem éreztük át, hogy Tracyt annyira szerette volna, mint Robint. De ahogy a gyerekek is mondták a végén, nem arról szólt a törénet, hogyan ismerte meg az anyjukat, hanem, hogy mennyire bele van zúgva Robinba. Nem értem, hogy mit kell annyira kiakadni, szerintem jó vég volt, csak baromi szomorú. Én köszönöm ezt a 9 évadot ;)És szerintem Ti is így vagytok vele, mert ha ennyire szarnak tartottátok, akkor nem néztétek volna idáig sem. :P

norabora2014-04-02 13:33:44

Ez kicsit olyan, mint amikor Marshall nem tud anélkül fantáziálni más nőről, hogy előbb Lily meg ne haljon a fantáziájában.
A válás, a halál is végletes dolgok, de így mindegyik szerelem tiszta maradt. Barney és Robin házassága sikeres volt, de nem örökké tartott. Ted és Tracy szerelme szintén. És Ted és Robin is jó így. Túlságosan szerették egymást ahhoz, hogy hihető legyen, hogy többé nem lángolnak fel, és nekem sokkal kiábrándítóbb lett volna, ha Ted megcsalja Tracyt, vagy Robin Barneyt.. de még az is, ha Barney Robint.
Nekem egyedül a Barney szál nem tetszett egyébként. Szerintem, ha már ilyen befejezést szántak neki, jobb lett volna, ha egy nő csak lerak egy gyereket az ajtó elé, és Barney "elfogadja a kihívást", hogy "legendaddy" legyen, és megtanul gyerekkel csajozni. Az nekem barneysabb lett volna, mint hogy ott téblábol a szülőszoba előtt, meg vélhetőleg együtt él egy véletlenül felcsinált nővel.

asagao852014-04-02 13:49:52

Utáltam ezt a dupla részt, már előttem sokan leírták,hogy miért... sajnálom h ez a befejezés :(

Linii0162014-04-02 14:30:06

Mindenkinek elolvastam a kommentjét. Számomra ez segített összehasonlítani a két oldalt, sőt abban is, hogy megértsem
miért is így lett ennek vége. Rengeteget adott nekem a sorozat! Én még csak annyit tudnék mondani, hogy a cím két értelmű. Nekem mindenképp. Mert h 'Így jártam anyátokkal' ebből az is lejöhet, hogy így végezte, így "kapta meg" így járt Ted (viccesen szólva) a gyerekek anyjával. Ha értitek... Szóval abszolút az jött le h ők még most is együtt vannak!! Lehet h ezzel csak én vagyok így...
Barney és Robin pedig magába foglalta nekem az igaz szerelmet. Én nem tudom azt felfogni h az utolsó előtti részben összeházasodtak végre... annyi mindenen végig mentek, aztán hopp! az utolsó részben elváltak. A lényeg h már elfogadtam h így lett vége... Sírtam és nevettem is! és ezt mindenképp meg kell köszönnöm!;)

adi6662014-04-02 15:57:43

végig olvastam mindent és nevetek.... könyörgöm ha néhány embernek lenne esze rájönne hogy mikor a gyerekeivel leült a Ted beszélgetni az anyuka már meghalt...... és ebből rálehetne jönni hogy ő magányos a Tracy nélkül ezért mesél sokkal többet a Robinról mint a Tracyről. szerintem ez így szép végülis az egyezségük beteljesült és oké hogy a Tracyt jobban szerette de ahogy a Ted mondta az amit a Robin iránt érzett az nem múlik el. én egyedül abban nem értek egyet az írókkal az az hogy miért nem tudjuk ki a 31-es csaj. de ez így szép és így jó köszönöm a 9. évadot és továbbra is imádom a HIMYM-et .

mkmrdl2014-04-02 16:36:35

Ha én lennék Ted fia azt mondtam volna, apa, most k**** gyorsan rakd vissza az a telefont és keress egy értelmes nőt aki megérdemel téged, ne azt hívd aki 9 éven keresztül variált, ezért egy csomó bonyodalmat és szenvedést okozott neked, aztán a végén hirtelen rájön, hogy el****ta. Egyrészt értem a sorozat végét, hogy így minden tiszta, minden a helyére került, de ez így nem szükségszerű. Nekem tökéletesen megfelelt volna, hogy mindenkinek happy end, Barney+Robin annál biztos jobb mint a 31.-től egy kislány, Ted+Tracy végre együtt, Lilly+Marshall természetesen együtt és örömmel nézem újra az előző évadokat, nem ez az utolsó dupla rész jutna eszembe negatívumként. Végül is ahogy a cím alapján vártuk kiderült, hogy találkozott Ted Tracyvel, hiszen hiába a végére ez a Ted+Robin dolog, Tracy a gyerekek anyja, nyilván az érdekli őket jobban, nem Robin és fater kavarása.

mkmrdl2014-04-02 16:45:05

Amúgy... Barneyval és Teddel többször nem jött már össze Robynnak... most mi a garancia, hogy innentől már minden fasza lesz Teddel? Már nem tudom hanyadszorra viszi oda azt a ronda kék trombitát, lehet, hogy ezek után is még 80x oda kell neki míg Robin 79x ráébred, hogy Barneyval még nyom pár kört. Ezért nem jó ez a vég szerintem, mert már megtörtént ugyan ez, de nem állt meg ott a story régebben sem.

Cass982014-04-02 18:02:56

Végigolvastam mindenki kommentjét,és kicsit meglepődtem,ki mennyire van kiakadva,és mire.
Személyes vélemény : számomra nagyon sokat jelentett ez a sorozat,rengeteg mindenre megtanított.Nagyon sok időt töltöttem ezzel a sorozattal,nagyon sokat beszéltem róla rengeteg barátommal.A karakterek mára a kedvenceim lettek,a zenéket nagyon megszerettem,és a helyszíneket is nagyon bírtam! Amikor a 22. részben végre megtörtént az esküvő.Azt hittem hogy minden happy end,az utolsó rész már csak a találkozás..De rádöbbentem,hogy ez túl happy lenne,valamilyen szinten unalmas...Amikor megnéztem a részt,és a végére értem,nagyon meglepődtem,hogy hogy tehettek ilyet?! Aztán rádöbbentem,hogy valójában ez a jó végkifejlett.Ahogy a gyerekek is mondták,ez nem Tracy miatt tartott hónapokig,hogy Ted elmesélje a sztorit,hanem azért,hogy megmutassa mindenkinek,hogy mi is az igazi szerelem.Tracy és Ted kapcsolata valóban mesés volt,de igaz volt,amit Ted mondott ,hogy amit Robin iránt érez,nem múlik.Az,hogy a gyerekei segítettek neki továbblépni,szerintem egyáltalán nem rossz,ha ők is úgy érzik,hogy valóban van köztük valami.
Számomra csak egy valami nem tetszett,hogy túlságosan is elhitették velünk,hogy Barney és Robin örökké szeretik egymást és boldog házasságuk lesz,és hogy Tracy és Ted is az örökké valóságig együtt boldogan!
Mint mnodtam,számomra ez a sorozat nagyon sokat jelentett,köszönöm Ali,Josh,Neil,Jason,Cobie és Cristin,valamint köszönöm az íróknak,Carter-nek és Craig-nek ezt a 9 évadot! Nagyon hiányozni fog a sorozat!

Claret2014-04-02 18:31:24

Megértem azokat, akiknek tetszett a vége, mert így, hogy egy napig ülepedtek bennem a történtek én is rájövök, hogy ez eleve így lett kitalálva és így lett kerek a történet. Azonban! Szerintem elszúrták. És nem azzal, hogy nem lett happy end, hanem már az elején. Mert már az elején tudták, hogy ez lesz a vége, kicsit szomorkás de reális. És itt többen is írták, hogy ez tetszett nekik benne, hogy az életben is így működnek a dolgok, az emberek elválnak, meghalnak, stb. Na de emberek, az így jártam anyátokkal mikor nézett ki úgy, mint ami a valóságban játszódik? A 90% a sorozatnak, ahogy viselkednek, ami történik a valóságban nem történhetne meg. A hollywood hírügynökséges Szirmai is ezt kritizálta benne, hogy nagyon kevés a valódi pillanat, mire sokan reagáltak rá, hogy ők meg pont ezt szeretik benne. És valóban, az így jártam anyátokkal megteremtett egy saját kis világot, ahol én is szívesen élnék, mert 9 évadon keresztül azt hallgattuk Tedtől, hogy létezik a végzet, mindenki megtalálja a párját és egyszerűen jó volt ezt hallani, mert minden ember hinni akar ebben. Volt ennek a sorozatnak valami atmoszférája. És az utolsó rész meg felrúgja ezt az egészet. Széttöri a kis álomvilágot. Nekem ez már túl reális volt ahhoz képest, amit 9 éven át néztem és hallgattam. Ez a legnagyobb bajom vele, hogy szembemegy saját magával. Na meg a Barney-Robin-Ted. Túl sokszor vették elő, nekem már gusztustalan, hogy a legjobb barátja exnőjét újra, aki előtte vele volt, aki előtte meg a legjobb barátjával volt, aki előtte...vááh. Barney elvehette volna Norát vagy a sztriptízest, ahogy azt már előttem valaki leírta. A legtöbb emberrel egyet értek akik itt írtak és felsorolták, hogy mi a baj a végével, csak még annyit, hogy ez a ,,Robin is megkapta amit akart meg Ted is" ez is nagyon morbid, mert mintha Tracy csak egy méh lenne Tednek, aki megszülte a gyerekeit, aztán meghalt, hogy összejöhessen a karrierista Robinnal (akit nem tudom, hogy van-e olyan ember a világban, aki még bír :D) Szóval ennyi, az írók kitaláltak egy történetet, csak aztán hangulatában meg érzelmeiben teljesen más felé vitték a dolgot és nem készítették fel a nézőket. Nekem ez a bajom többek között.

Borika972014-04-02 19:11:34

KEDVES FELTÖLTŐK!!!!!!!!!4
Köszönjük nektek(azt hiszem használhatok többes számot) a 9 évados feltöltést! Nem is tudom mihez kezdenék nélkületek :D Még úgy is feltöltöttétek,h egy csomó kommentelő egyfolytában csak követelőzni tudott (FELIRAT??!!, Hol van már a felirat??!, Felirat mikor lesz már?!, és akkor most a finomabbakat írtam le) én tuti,h abbahagytam volna az első pár ilyen után. Szóval köszönöm nektek még egyszer :)

És most a véleményem:

SPOILER!!!!!!SPOILER!!!!!!SPOILER!!!!!!SPOILER!!!!!!SPOILER!!!!!!SPOILER!!!!!!SPOILER!!!!!!SPOILER!!!!!!
Nos ugyan meglepődtem, de jobban belegondolva teljesen logikus. Régebben a barátaimmal viccből mondtuk is,h azért meséli el Ted ezt a sztorit mert lelép Robinnal. Hát végül nem így lett... de értitek. Ha belegondolok a sorozat nagy részében Ted Robinért volt oda. Ahogy a srácok is mondták, az anya alig szerepelt. Barney-Robin meg... az elején dobtam egy hátast.. de ő tényleg BArney :D neki nem megy a monogámia, nem erre van szüksége.
Én úgy érzem -most költői leszek - hogy mindig is bennem volt a Robin-TEd érzés csak az évek és események során el lettek ezek temetve, és most hírtelen jött egy markoló ami kiásta őket és újra tündökölnek :) bár kicsit piszkosak (halál,válás) de itt vannak :) nekem tetszett

Borika972014-04-02 19:15:25

Ja és még annyi,h most gyorsan megnéztem az első évad első részének a végét :) a történet körbeért :) sőt az első részben is egy dalmata nézz ki az ablakon :D

jonajeti2014-04-02 19:51:17

Spoiler:az évek során egyre sz*rabb lett az egész sorozat, de ennél már nincs lejjebb...igazuk volt a gyerekeknek, az egész mesélésnek az volt a lényege, hogy ted mennyire odavan robinért, még mikor az anyjukkal volt akkor is rá vágyott. annyira az jön le az egészből hogy leginkább azért maradt tracyvel mert gyerekeik voltak de igazából robinnal akart lenni mindig is. ez elég reális, de én legalábbis nem azért nézek sorozatot, meg nem azt várom el egy sorozattól hogy reális legyen, van elég realitás az életben ennek a szórakoztatás lenne a lényege. és engem baromira nem szórakoztat egy olyan sztori ahol a nyomorult főszereplő muszájból elvesz egy nőt mert gyerekeik vannak, (meg persze, szerette, aranyosak voltak együtt minden) de igazából más nőre vágyott végig...és ha nem hal meg tracy az egész életét úgy éli le hogy persze egy olyan nővel volt akit nagyon szeretett, de nem ő volt az igazi...hát ez így valóban egy jó sorozat, remek csattanó, csak rohadtul nem tetszik! egy sorozattól nem ezt várom, és utálom azt az üzenetet amit közvetít. egy rakás sz*r az egész. ha tudom hogy ez lesz a vége nem pocsékolok az életemből órákat erre a sorozatra...

201311082014-04-02 20:11:22

aki végigfordította legnagyobb elismerésem és újat nem tudok mondani ehhez a részhez úgy ahogy el is lehet ezt fogadni a kiscsaj vigyorogva meg röhögve mondja h anya már hat éve halott! hát...

Lethernis2014-04-02 20:54:45

Szerintem remek volt így a vége. Ezt nagyon eltalálták. Egy ilyen kaliberű sorozatnak nagyon nehéz jó véget csinálni, mert hatalmasak az elvárások, de itt meglett. Személy szerint például szerintem a Dr. Housenak sokkal jobban el lett rontva a vége, mint ennek.

mirela2014-04-02 21:26:34

Végig ebben reménykedtem és nagyon valószínűnek is látszott, hogy Ted és Robin össze fognak jönni. Örülök, hogy így történt.

Neele022014-04-02 21:48:33

Spoiler: nem baj h összejönnek a robinnal a végén, persze h kibaszás lenne teddel ha élete végéig egyedül élne...de az utolsó részben ezen van a hangsuly??!?!?!!?!?!?!?!??!!??!!??!?!?!??!?!!_!?_!?_

azt se tudtuk meg miben halt meg tracy, se semmi lényegeset az életükből. csak h a végén visszamegy robinhoz. ugyanmár. többet megtudtunk róla meg az anyáról eddig mint ebben a részben. hát nem hiszem el. gondoltam h valami csattanó lesz a végén, de azt hittem az h Tracy meghal....nem az h van tőle 2 gyereke, meg éete szerelme, meg majd meghal érte, DE! Robint szerette mindig. UGYANMÁR.

fornetti22014-04-02 21:59:31

Spoiler...
Hihetetlen hogy vége, de vége, és én is azok véleményét osztom, akik az utolsó részt kiábrándítónak találták. Az életben nem kell hogy minden ilyen komplikált és összevissza legyen, az egyetlen ember aki végig a boldogságot kereste, ez a szerencsétlen Ted, mikor végre megtalálja szinte azonnal el is veszíti, ez kiábrándító. Oké hogy az élet ilyen, de nem mindig kellene ilyennek lenni és az esetek többségében nem is ilyen, és arra lennének ezek a filmek/sorozatok, hogy egy kis lelkesedést, jókedvet öntsenek az emberbe, erre mit kapunk, elkeserítő befejezést, hát, nem erre számítottam...
Köszönöm a fordító/k/nak és a feltöltőknek a gyors és megbízható munkát.

szerena972014-04-02 22:53:45

SPOILER
matt0730 teljesen egyetértek veled!:)
Én is azt gondolom, hogy az utolsó pár évad már teljesen más volt, mint az előzők. Én őszintén nem is értem, nektek emberek, hogy tetszhetett ez az utolsó évad :O Én büszke vagyok magamra, hogy eljutottam idáig :D annyira klisé teliek voltak az elmúlt részek, hogy az valami hihetetlen. Szomorkodtam is, hogy hogy volt képes ez a sorozat ennyire kivetkőzni magából... De most, hogy megnéztem az utolsó részt végre (talán) megértettem, hogy pont azért volt ez az utolsó évad ilyen giccses, hogy így a végén megértsük ezzel az utolsó évaddal csak nagyon felnagyították a karaktereket, de valójában a sorozat a régi. Veletek ellentétbe bennem pont az ellenkező hatást váltotta ki ez a finálé:) Az Így jártam anyátokkal egy kreatív, humoros, csattanókkal teli, okos sorozatnak indult -még ha a Jóbarátok koppintása is volt 100%-ban- de a 8-dik évadra eljutott oda, hogy elbutult, kiszámíthatóvá, közhellyé vált. Mint már említettem én csak kíváncsiságból néztem az utolsó 2 évadot, és eljutottam odáig, hogy az egyik kedvenc sorozatomból egy átlagon aluli zagyvasággá alakították át a szememben, de a finálénak köszönhetően végül egy jó sorozatként zártam le. Egyetértek, hogy ez a válás dolog kicsit erős volt, miután egy egész évadot szántak a Barney-Robin esküvőnek...És ahogy mondtátok már évek óta ezen lovagoltak... Tehát igen, vannak, amiket eléggé elbasztak még így is. De nekem az alapkoncepció, miszerint úgy mutatták be a szereplők jövőjét, hogy az reális képet mutasson, és ne egy romantikus film befejezéséhez hasonlítson, nekem tetszett. Habár Barney nekem kicsit csalódás volt a végén. Mindig azt hittem, hogy ő a végén megállapodik, idilli családi életet él, nem egy becsúszott gyerek apja lesz. De végül is ez így valószerű, lássuk be annyi megdugott nő után lehetetlen lett volna, hogy egy gyerek ne csússzon be. Bár emlékszem volt egy rész amelyikben azzal dicsekedik Tednek, hogy ő senkit se csinált még fel.
Konklúzió: szerintem tök fasza volt ez az utolsó rész:) végre egy jó rész.

pbea8882014-04-02 23:07:43

Hasonló dolgokat tudok írni mint az előttem szólók, de le kell írnom mert ez nem maradhat bennem...
Nekem sem tetszett a befejezés, de nem azért mert nem lett klasszikus értelembe véve happy end. Nem lett volna baj ezzel a befejezéssel ha már előre felkészítik a nézőket hogy egy komoly és reális vége lesz, ha lett volna valami felvezetés, valami "bemelegítés" azért hogy illeszkedjen az utolsó rész a sorozat koncepciójához. Így viszont kaptunk egy teljesen más világot, egy más hangulatot sőt egy más műfajt is. Ez egy vígjáték sorozat de a végére csináltak belőle egy drámát. Aki leült HIMYM-et nézni szerintem azért nézte mert nevetni, álmodozni, lelkesedni és a világ problémái elől akart elmenekülni. Reményt adott a nehéz időszakokban, szakítás után hogy igenis mindenkinek megvan a párja, létezik az igazi stb. Ehhez képest a szerencsétlen nézőt jól arcul csapták az utolsó pár percben hogy még véletlenül se álmodozzon mert még itt sem, a képernyő előtt sem kapja meg az áhított igaz szerelmet, békés családot, szép életet...

dfffff2014-04-02 23:27:21

SPOILER
Namármost, próbálom visszafogni magam, és szofisztikált véleményt megfogalmazni:
Ez a sorozat hosszan (undorítóan, pénzéhesen hosszan) játszódott, de ezt megbocsátottuk neki, mert aranyos volt, és felépített egy csomó értéket, melyet emberek 9 éven keresztül néztek. DE! a kilencedik évad nekem bejött, jó kis összefoglaló volt, attól eltekintve, hogy VALÓS IDEJŰ EPIZÓDOKAT küldtek, mint a 24-ben!!!!! Az egész 24x 20 perc egyetlen hétvégérl szólt! Aztán jött az utolsó évad, ami 15 évet pörgetett le, és ez alatt porrá zúzott mindent, amit a sorozat eddig felépített, önmagának, és az előző epizódnak mondd ellent!!! Mi az hogy Barney és Robin elválnak??? A tökéletes pár, ami 4 éven keresztül épült? és 9 évet vártunk Tracyre, hogy aztán kinyírják??? és hogy Ted Roinnal jöjjön össze? mikor külön epizódokat szenteltek arra, hogy végre utoljára, és még egyszer, és még azután is elengedjék egymást!!! Mivan???? ennél fatálisabb faszságot nem lehetett volna elkövetni. Megértem én, hogy csattanót akarnak, meg nem akartak tökéletes befejezést, de ezt nem tehetik. szóval az ötletem a következő: HOZZUNK ÖSSZE EGY FACEBOOK CSOPORTOT A MAGYARORSZÁGI HYMIM RAJONGÓKNAK, ÉS TERVEZZÜNK MEG EGY ELFOGADHATÓ BEFEJEZÉS SZÖVEGKÖNYVÉT, AMIT ESETLEG MEG IS LEHETNE ANIMÁLNI. Mit szóltok hozzá?

kicsicsubi2014-04-03 07:48:37

Nos... Igen, képes voltam regisztrálni az oldalra csak azért, hogy leírjam a véleményemet erről a befejezésről.
Mindezek előtt hálás köszönet az eddigi munkáért és fordításokért, minden tiszteletem Szigonynak, hogy a sok türelmetlenkedő ember ellenére is ahogy csak tudta, hozta nekünk a friss részeket! :)

Most pedig: SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER EVERYBODY
Tegnap mikor végignéztem, elsírtam magam, sőt, teljesen magamba zuhantam, olyan szinten kiakasztott ez a befejezés. Azóta le is betegedtem, szóval ha komolyabb bajom lesz, az írók intézik az orvosi ellátásomat! (Csak hülyülök, már napok óta betegeskedtem, de csak ma lettem olyan rosszul, hogy gimiből hazajöttem.) Na tehát, szedjük össze értelmesen a gondolataimat. Egyenlő szinten akadtam ki minden ,,csavarján" az utolsó epizódnak, nehéz eldönteni, melyikkel is kezdjem.
1.) Tracy halála
Talán ez még annyira nem is kiborító, mondhatni ebbe azért hamar bele is törődtem. Az utolsó rész húzásaiból ez az egyetlen, ami logikus: hiszen 9 évadon keresztül mesélt az apa történeteket az édesanyáról, azaz Tracy-ről (igen, ezért piros pont, hogy az első évad sztriptíztáncos lány nevét nem feledték el), és hát miért mesélne ennyit, ha ott van köztük, jelen van folyton az édesanya, magyarán így megvan az oka a mesemondásra, a visszaemlékezés. DE. Így kiírni az anyát, az szemétség volt. Miért? Mert hiteltelen Ted iránta érzett szerelme. Ez a befejezés totálisan hiteltelenné tette az egész történetet, az egész himym univerzumot, ami évek alatt felépült bennem. Végre megismerjük, megszeretjük Tracy-t, mert egy tényleg szeretni való karaktert kreáltak meg édesanyának, imádtam az egész kilencedik évadon keresztül. Megmutatták, milyen pozitív benyomást tett mindegyik karakterre, hogy már a Teddel való találkozása előtt is menyi fontos momentumban játszott közre, és erre még visszatérek a következő pontban. Teddel teljesen összepasszoltak, és ez így volt rendjén, mert ő is végig ezt a valakit kereste, ezt a tökéletes lányt, akinek csak a bokáját látta, a sárga esernyős lányt, aki basszusgitározik, a lányt, akire még Lily is azt mondta, hogy ő teljesen más hatással van Tedre, mint bármely másik előző barátnője. Végre minden összeállt, teljes lett a kép az anyát körüllengő mítoszról, és így talán be is fejezhették volna. Az esernyős jelenet Farhamptonban, és a mondat, hogy ,,and kids... that is how I met your mother." És hogy miért mesélt? Igen itt sok eshetőségre gondoltam de az egyetlen ténylegesen logikus megoldás az édesanya halála, hogy esetleg aznap van a találkozásuk évfordulója az akkor már elhunyt édesanyával, így pedig a gyerekkel szeretné megosztani az emlékeket. És ha az utolsó két rész idejét nem hülyeségekkel veszik el, hanem hagyják, hogy még egy kicsit belelássunk a Mosby család életébe, amit nem négy-öt képpel foglalnak össze, akkor igen, helyénvaló lett volna ez a lezárás. Valamint, hogy megmagyarázzák az anya halálának okát, bár talán ez nem annyira gond hogy elmaradt, mert így a sorozat legnagyobb titka, az édesanya, így is valamifajta titok maradt.
2.) Robin
Igen, először írni akartam külön a Barney-Robin válásról, külön az utolsó momentumról a fináléban a kék kürttel, de inkább egybefoglaltam, mert az írók Robinnal rontottak el mindent. Mivel az utolsó rész már a kezdetekben fel lett véve, így gondolom erre gyúrtak a részekben, ezért erőltették már undorító módon a Ted-Robin szálat, amiről pedig már a legelső epizód végén megtudjuk, hogy nem működött, nem működik, és soha nem is fog! Ő Robin, akit egy idő után már úgy állítottak be, hogy Ted egyetlen akadálya, Barney-nak pedig az egyetlen lehetősége a változásra. Robinnal az utolsó évadokban többször is kimondatták az írók, hogy ő nem szereti és soha nem is fogja tudni úgy szeretni Tedet, ahogy az szereti őt. És ez így lett volna rendjén: a két elkötelezettségre nem képes, végül egymásra talál, végre mégis megállapodik, és minden nehézség ellenére is együtt maradnak, ezáltal a karakter fejlődést megtartva. Ted végre túlteszi magát Robinon, és megtalálja élete szerelmét, akivel ugyancsak minden csapás ellenére együtt maradnak és kitartanak,síron túl is. Az utolsó két részben nagyon sikerült megutáltatni velem Robint, mert az ő nyakába aggattak mindent: miatta lett a válás, miatta lett csonka a csapat, és miatta kapja a néző azt az érzetet a sorozat végén, hogy az anya, akit mindenki csak anyaként és nem Tracy-ként emlegetett, tényleg csak egy anya volt. Egy méh, ami kihordta egészségesen, szépen Ted hőn áhított gyerekeit, azután percek alatt ki is írták. Mert végül a gyerekek is felhozzák a hibáját az eddigi évadoknak, hogy sokkal több szó volt Robin néniről mint anyuciról, és ez tett be nekem teljesen, amikor a lány vigyorogva mondja, hogy anya hat éve halott, hívd el Robin nénit egy randira, gyerünk apa itt az idő. ...Ez erkölcstelen. És ismét hiteltelenné teszi az annyit emlegetett szerelmét Tednek Tracy iránt.

kicsicsubi2014-04-03 07:49:35

Folytatom
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

3.) A banda széthullása
Tracy-t hogyan mutatták be nekünk a kilencedik évadban? A lány, aki fontos momentum volt mindegyik barát életében, aki hasznos tanácsokkal és bátorításokkal látta el őket. Erre szinte azt az érzetet kelti bennem a vége, hogy az összes tanácsa hiba volt, és mondhatni miatta szakadt szét a csapat. Gyerekek, családalapítás ellenére is együtt maradhattak volna mindannyian, ritkán találkoznak ugyan, de amikor ismét együtt vannak, gyerekekkel vagy nélkülük, ugyanaz a légkör, ott van a három boldog pár, aminek minden egyes tagja megjárta a maga útját, de célba értek.
4.) Barney hanyatlása
Könyörgöm... Egy olyan szép, és megható jellemfejlődést vezettek le a Robin iránt érzett szerelmével, az, ahogy megkérte a kezét, amikkel az esküvő előtt is lenyűgözte őt, hogy bemutathassa, mennyit is jelent neki Robin, ez a 22 résznyi nagy esküvői készülődés után kapott 5 perc múlva bekövetkező válásuk eszméletlenül nagy baklövés volt. És a véletlen becsúszott gyerek... Legalább ha nem egy random felszedett nő gyereke lenne. Még abban a sluszpoénban is bíztam, hogy esetleg Robinnak mégis lehet gyereke, és ő a 31. Nem, ez a hirtelen visszaesése Barneynak a nullára, sőt talán még az alá, az kicsapta a biztosítékot.
Taglalnám nap-estig, legalább annyi ideig mint Ted, de legrövidebben így tudom kifejezni magam a befejezésről: elqrták. Hogy miért? Mert összecsapott, nem volt felvezetve. Hiába, hogy csavart akartak, még talán le is nyeltük volna ezeket a csavarokat, de nem. Így. Kellett. Volna. Felvezetni. Nem úgy, hogy egy teljes évadon keresztül készülünk a várva várt esküvőre, nem úgy, hogy még az utolsó pillanatokig is titkolóznak az édesanyáról, nem úgy, hogy kinyírnak 40 perccel mindent, ami miatt annyian beleszerettek ebbe a történetbe.Nekem ez a sorozat tényleg nagyon sokat jelentett. Barátokat szereztem vele. Azokon a napokon is felvidított, akárcsak pár órácskára, de boldoggá tett, amikor majdnem depressziós lettem, most pedig megöltek valamit, egy gyönyörű képet ami élt bennem az Így jártam anyátokkal-ról, és ezek után akármennyire is imádom a sorozatot, nem leszek képes ugyanolyan örömmel megnézni egy részt sem. Összecsapták, elrontották. És többet nem tudok mondani, csak ismételni magamat és szinonimákat használni. Annyit azonban biztosra tudok, hogy ez a befejező epizód rányomja a bélyeget az összes többi részre, elvéve azoknak a könnyedségét, ami a lényegét jelentette az egésznek: egy kis életszag, amit mindig elfog nyomni a komédia illat. Ezért volt kitolás egy ilyen túl életszerű csavar a végére, amikor az egész sorozat soha sem volt ennyire komoly és földhöz ragadt.
Azért remélem, az írók reagálnak valamit arra, hogy mi hogyan reagáltuk le az egész világon a "zseniális" befejezésüket.

papirusz2014-04-03 11:01:13

Azt nem igazán értem spoiler felirat ide, vagy oda, hogy aki meg akar nézni egy részt, ráadásul egy ilyen fontosat, az miért a kommenteket olvassa és nem a filmet nézi?

SPOILER

Alig mertem megnézni, mert úgy gondoltam, hogy valami véget ér. Valami ami nagyon fog hiányozni. Tévedtem! Elrontották az estémet, meg a kedvenc sorozatomat! Egyszerűen nem értem, hogy hogy tetszhet valakinek ez a befejezés? Szerintem mindenkinek egy kis pluszt adott a sorozat az életébe, egy kis vidámságot. Ők ezt megkapták? Én nem! S szerintem sokan nem. Most komolyan mondja már meg nekem valaki, hogy ha az életben megadatott, hogy valakivel többször összejöttél, de mindig kiderült, hogy nem illettek egymáshoz, akkor még mindig össze akarsz jönni ezzel az exeddel? Ez így tényleg arról szólt, hogy hogy nem jött össze Robinnal. Pedig arról kellett volna, ami a címe. Gyakorlatilag a sorozat a befejező részig azt láthattuk, hogyan változnak az emberek életük során. Ez megmagyarázta volna, hogy ezeknek mind meg kellett történni, hogy Ted megismerje Tracyt. Amit vártunk volna. És egy ilyen Ted aki ennyire álmodozó és romantikus, nem vár hét évet, hogy elvegye a "feleségét". Amikor megtudta, hogy terhes azt hittem azonnal elveszi. Nem is értettem az ő esküvőjük miért ilyen jelentéktelen, hogy a záró részre marad, pedig a Barney Robin lagzira egy évadot szenteltek.S elvileg az univerzum is azt akarta, hogy egymásra leljenek. Szerintem sokan megnéztek volna még egy pár részt, hogy mi volt velük hatosban. Nem kellett volna így szétkapni a bandát. Amúgy meg nem egy csapodár fiú lett normális családapa. A környezetemben is találok rá példát. Így nagyon gáz lett amit Barneyval csináltak. Így mi értelme volt, hogy ennyit változott Robinért? Azt meg már az esküvő előtt sem értettem, hogy miért csinálják ezt Robin karakterével, hogy hirtelen rájön neki mégis lehet Ted az igazi. Csak azért, hogy ezt a hülye csavart beleszőjék. Persze Robinak nem lehetett gyereke, de nem úgy tűnt, mint aki soha sem akar. Akár örökbe is fogadhattak volna egyet. Lehet életszerűre akarták a végét (bár szerintem nem az lett), de a sorozat sem volt feltétlenül életszerű, így kár érte. Nem tudom hányszor kezdtem előröl nézni a sorozatot, most angolul, de ezek után nincs kedvem hozzá. Persze jó lenne, ha valóban csak egy vicc lett volna az egész és előrántanak egy normális véget a sorozatnak, de ezek után annak sem örülnék. Miután ezt láttam, ezt már nem lehet jóvátenni...

Rózaa112014-04-03 17:47:28

Nem értem mi baj van ezzel a résszel. Szerintem nagyon jó befejezés. Én nagyon örültem amikor a Robin meg a Barney elváltak, mert egyeltalán nem illettek össze. Már utáltam azt is amikor összehozták őket. Viszont a Ted+ Robin jó volt együtt. Sajnálom, hogy meghalt az anya, de szerintem eléggé lehetett tudni, hogy lesz még valami a Robin és a Ted között. Meg az ahogy a Ted ugyan úgy odaállított, mint az első évadban az nagyon aranyos volt. :) Mondjuk az, hogy a Barney hatalmad fejlődését 2 perc alatt lerombolták, az engem is nagyon felbosszantott, de örültem, hogy valamelyest megkomolyodott a kislányától. :)

ezerkilenc2014-04-03 18:09:13

Nos : 1, én sem örültem hogy Robin + Barney összejöttek, és nem is zavart nagyon hogy szétmentek, csak akkor nem értem mért kellett 1 évadot elcseszni erre az esküvőre. 2, Ted és Robin szála már nagyon gáz, állandó összejövetel, szakítás + a gyerekek reakciója is kiakasztott: Anya már rég megdöglött menj már kufircolni Robin nénivel ! Az utolsó meg az, hogy Barney lányának anyját igazán bemutathatták volna, vagy esetleg a nevét elmondhatták volna a kislánynak.... nagyon szerettem ezt a sorozatot, bár az uccsó két évad nem volt a legjobb, de hiányozni fog akkor is :)

bummbi2014-04-03 18:11:56

Hello.
Csak azért regisztráltam hogy leírjam a véleményem a végéről mert nem tudtam magamban tartani.
Csalódott vagyok. Ez nagyon gáz.
A mélypont nekem a volt ahogy Barney viselkedett a halloween és kiköltözési bulin. De a 31 es meg a véletlen gyerek is óriási csalódás. Iszonyat gyenge lett ez a vég.
Aki szerint meg Ted és Robin jó volt együtt az egy barom

ElfElez2014-04-03 19:06:14

Nos én is ezért regeltem, mert elég sokan ki vannak akadva a végén, ami szerintem nem felháborító, csak facepalm, mert hozza a sorozat több évadon át tartó témáit.

Nem lehet minden sorozatot úgy lezárni, mint a House-t, hogy a szereplők vagy meghalnak, vagy elrobognak a nagyvilágba.

A happy end azért nem lett volna méltó ehhez a sorozathoz, mert már így is túl nyálas volt. Ez a sorozat az azonnali és feltétlen lelki kiszolgáltatottság és a műmájer keménykedés közti skizoid oszcillálást mutatja be.

Évek óta ennyiről szól: Ted szereti Robint, de mégsem tudnak összejönni normálisan, mert az érzelmi kötődésük egymás iránt nem kárpótolja őket a tökéletesen különböző életfelfogásukért.

Itt nem létezik középút, mert a középút az, ha a két szélső állapot között vergődnek a karakterek.

Ettől számomra a sorozat kb. a Stella-féle majdnem-házasság után totál érdektelenné vált, nem is néztem évekig.

Az utolsó részben egy ilyen előzmény után nem csoda, hogy a karaktereknek egy lehangoló, félig elmebeteg állapotot adtak meg mint végpont.

Mindenki visszatér ahhoz, ahol kb. a második évadban voltunk. Csak közben egyre öregebb és önzőbb, tacskóbb mindegyik.

Szerintem Barney karakterfejlődését nem nullázza le a válás, mivel egyértelmű volt, hogy itt csak alárendelt-fölérendelt szerepekre képesek a szereplők. Az, hogy az utolsó részben Barney 3x váltja ezeket a szerepeket, az nem a sorozat szellemiségének szembeköpése, hanem a sorozat kvintesszenciája. (Ezért vált számomra unalmassá.)

A nagy karakterfejlődés számomra Ted volt, aki viszont úgy tűnt, tényleg abbahagyja ezt az alárendelt pincsizést, és egy normális társra lel. De nem. Az ő végpontja is ott végződik, ahol kezdődik.

Lily és Marshall állócsillagok a sorozat alkotóinak sötét képzeletvilágának egén. Nem emlékszem, hogy az egyszervolt szakításukhoz képest bári is történt volna velük. Itt a végén kezdtem reménykedni, hogy egyszer az életben nem a mamlasz fickó fog bepucsítani (és utána vadul szopni évekig), hanem a ribi enged. De nem: az a nő leléphet, karriert csinálhat, művészkedhet (akinek már volt ilyen csaja, az tudja, hogy ez mivel jár), élheti az életét. Egy nagyfarkú, jószívű, családszerető new yorki ügyvéd élete és vére árán, aki mindezeket a tulajdonságokat valami érthetetlen okból nem használja arra, hogy az összes többi nőt kefélje végig, vagy arra, hogy egy valóban tisztességes társat találjon. Velük kapcsolatban nekem ott állt meg a dolog, amikor kiderült, hogy a csaj exe már megujjazta gimiben, amit évekig bekamuzott az idiótának.

Minden maradt a régiben, mintha véget sem ért volna a sorozat.

ElfElez2014-04-03 19:31:51

dfffff: "HOZZUNK ÖSSZE EGY FACEBOOK CSOPORTOT A MAGYARORSZÁGI HYMIM RAJONGÓKNAK, ÉS TERVEZZÜNK MEG EGY ELFOGADHATÓ BEFEJEZÉS SZÖVEGKÖNYVÉT, AMIT ESETLEG MEG IS LEHETNE ANIMÁLNI. Mit szóltok hozzá?"

Ennek semmi értelme, mert ha egy alkotó és a közönség között elveszik a kapcsolat, és a közönség megpróbálja az alkotó eszközt kiragadni a mester kezéből, akkor rendszerint káoszba, pocsék minőségbe és érdektelenségbe torkollik a dolog, mivel a közönség tagjait alapvetően az alkotás iránt érzett érdeklődés tartja össze. Nem lehet kitalálni, hogy Ned Stark nem halt meg, vagy hogy Szauron megfejeli Aragornékat. Illetve ki lehet találni, csak senkit sem fog érdekelni.

Erre a legjobb példa, hogy pl. maga Tolkien is összevissza írt sok kérdésről, pl. Galadriel életéről, és mégis van egy kanonizált verzió, amit nem lehet "újra kitalálni". A HIMYM közönség ezt az alkotást kapta zárszóként, ennyi volt, kész, vége.

dagarag2014-04-04 09:23:11

pici SPOLI
a sok csöpögős ratyinak üzenném, hogy szerintem nem attól jó egy befejezés hogy happy end van, pont nem, a dextert aki nézte ott is egy iszonyú szomorú befejezés van, de ettől reális, itt is egy szerintem nagyon zseniális részt tettek be a végére és aki azt várta h lila felhős lepkefing az egész az akkor valamit nagyon félrenézett

kicsicsubi2014-04-04 11:19:21

Nem egy ,,lilafelhős lepkefingot" vártunk. De nem is a realitást, ami élesben elüt az eddig felvezetett cselekménnyel. Ez egy vígjáték sorozatnak indult, szerintem logikus ha az ember boldog befejezést vár el.

MonosA2014-04-04 11:22:43

Nekem már a 8. évad óta bajom volt a sorozattal... de ami nagyon felbosszantott: Az esküvő túl hosszúra sikeredett, 1 teljes évadot pazaroltak rá... Lily unszimpatikus, csak a rómába való költözés lebeg a szeme előtt, és amikor a férjének menő állást ajánlanak, kiakad :D vicc! a másik: a végén a gyerekek reakciója, amit már többen leírtak előttem: vigyorogva mondja a kiscsaj, hogy anya már 6 éve meghalt, randizz robinnal... ez nem így működik! Sokan írták, hogy így reális volt... de könyörgöm! eddig sem volt életszerű a történet! Mindenkinek a munkája, és egyéb problémái mellett, még van ideje minden este egy bárban ücsörögni, és piálni a "haverokkal" akik szétoltják a fejét... :D
De! A legnagyobb baj az, sztem, hogy ebből 9 évadot csináltak. Előbb le kellett volna zárni a picsába az egészet. Az anya (Tracy) pedig csupán egy nő volt a sok közül, Ted életében, attól eltekintve, hogy szült neki 2 hálátlan gyereket.

Claret2014-04-04 14:44:09

szakadok, hogy az így jártam anyátokkalt a dexterrel hasonlítod össze. :D meg nem tudom ki mit nézett eddig, aki azt mondja, hogy pont a realitás miatt tetszett neki a vége, de mint már írtam meg vagy öten előttem, utánam, semmi reális nem volt eddig a sorozatban.

BigGucciSosa2014-04-04 15:47:23

De ez a Robin...Gondoljuk végig...A két legjobb barátja között ingázik az évadok során, miközben velük lóg.Jó, hogy nem volt olyan rész amiben szendvicsbe vágták és utána jót nevettek volna a bárban.Aztán még a végére megy ez a csicska Ted meghódítani.Biztos nagyon boldogok lennének , ha lenne folytatása.Gondolom két évaddal később megint Barneyval szúrna.na mindegy. Tiszta vicc.Ilyen befejezést....Elkeserítő...

divathercegnő2014-04-04 16:19:12

Lehet, hogy nem a legjobb befejezés volt, mivel rengeteg mindent egy részbe sűrítettek, amit évadokon keresztül folytathattak volna (én személy szerint nem is bántam volna), de akkor is, EZ VOLT A LEGJOBB SOROZAT EVER és nagyon fog hiányozni:( rengeteg boldog percet köszönhetek neki!:)

HelkOn2014-04-04 16:22:11

Ezt a faszságot....:Ted visszament Robinhoz,tehát megcsalta a nejét*...és mekkora hülyeség hogy Tracy meghal????Még legalább 2 évad kéne....Istenem

*ha ennyire szerette akkor miért mondja hogy nagyon örül hogy találkozott Tracyvel....ezek szerint soha nem szerette őt igazán....Tracy összesen jó ha 15-20 percet szerepelt a 9 évad alatt!!!!!!

castlefan012014-04-04 18:11:30

Ezt én nem értem !!!!!!!!! Hogy lehetett elcseszni ennyire !
Mért kellett Tracy - nek meghalnia ? Borzasztó ! Erről az egész sorozatról annyi fog bennem megmaradni hogy ilyen elcseszett baromság lett a vége !

dfffff2014-04-04 19:13:32

SPOILER
Aprobléma a következő: a sorozat legzseniálisabb húzása az volt, hogy létrehozott egy baráti társaságot, melyel tudtál azonosulni (nem véletlen volt úgy elhejezve a bárbeli asztal, hogy konkrétan te ültél az asztalfőn). Minden szereplőnek megvoltak a maguk hibái, és mindegyik küzdött egy célért, hosszú keserves 9 éven keresztül. Tele volt a sorozat nehézségekkel, akadályokkal és szerencsétlenséggel, és ezzel rengeteg nézőt segített ki a szarból. Mert megtanította, hogy bármilyen szar az élet, röhögj egyet, lépj tovább, és sose add fel a küzdést, mert egyszer majd megszerzed amire vágysz. Most pedig mit üzen a sorozat? Hiába küszköttél kilenc éven át, boldog sose leszel, inkább menj csak ki az utcára és vágd fel az ered nyugodtan.

mirela2014-04-04 22:33:37

Jó pár jel utalt arra, hogy Robin és Barney házassága nem fog működni. Gondoljatok arra, amikor Robin azt mondta az anyjának, hogy megtalálta azt, aki mellett biztonságban érzi magát. Hihető, hogy Barney-ra gondolt? Ugyan. Ted tulképpen Robin és Barney esküvőjének köszönhetően ismerkedhetett meg Tracey-vel. Számomra az jön le az egészből, hogy Robin nem jól döntött, amikor Barney-hoz ment feleségül, de a válási statisztikákat elnézve, előfordul az ilyen. Ted viszont nagyon jól járt Tracey-vel, szerették egymást, született két szép gyerekük.

fgergely122014-04-05 02:45:41

SPOILER

nem erre számítottam de nagyon tetszett hogy nem lett végül olyan happy end amire mindenki várt hogy ted összejön álmai nőével és boldogan élnek amíg meg nem halnak hanem tényleg szívfacsaró volt, meglett a nő gyerekek meg minden erre hatalmas boldogság erre kiderül hogy amikor meséli a gyrekeinek a sztorit az annyuk már 6 éve meghalt nagyon szomorú de valahogy mégis szép hogy hiába kapta meg a nőt akire mindig is vágyott neki csakis a robin kelll

fgergely122014-04-05 03:06:19

amúgy meg barney személyiségfejlődéséről annyit hogy nem akart gyereket sose és a végén rájött hogy apának lenni a legcsodálatosabb érzés a világon akármennyi nyűg is akkor is remek érzés na meg az hogy megnősült az is hatalmas lépés volt de robinnal nem stimmeltek mivel fele annyira sem szerette mint ted de akkor is hatalmas fejlődés volt tőle a tökéletes hónap meg figyelemelterelés volt tőle hogy elvonja figyelmét a tönkre ment házasságáról :D

dfffff2014-04-05 12:44:42

Ted és Robin? ugyan már...

simonr2014-04-05 13:51:45

SPOILER...

Szerintem Ted és Robin kurvajók együtt. Igazi, emberi kapcsolat, összeillenek, én örülök, hogy a végén összejöttek. Tracy aranyos, de vele annyira semmilyennek tűnik Ted is, meg nem illenek össze, nem "valós" a csaj, meg a kapcsolat is ilyen álomképszerű, semmi valóságosat nem "érzékeltem" belőle. A Robinnal való kapcsolata ezzel ellentétben meg egy megélt, életteli, igazi, tüzes, emberi(!) kapcsolat.
Szerencsére ez az utolsó 10 perc kárpótolt valamelyest azért, hogy a 9. évad úgy ahogy van, egy rakás sz4r volt, és romba döntöttek mindent vele. Egy (1) rész bőven elég lett volna az esküvőből (vagy egy se...). Már csak azért néztem végig, mert kíváncsi voltam a végére. A karakterek kifordultak önmagukból (főleg Ted), semmi HIMYM-eset nem érzékeltem már belőle, csak a fejem fogtam 99%-ban. A léc a 8. évadnál is rezgett már, de az azért még elment. De ez... Ha a 8. évad végén így fejezték volna be, mint ezt a 10 percet, és kicsit jobban kidolgozzák ezt az utolsó 2-3 részt, az tök jó lett volna. A lényeg, jól túlhúzták a dolgokat, de legalább Ted és Robin összejöttek :)

simonr2014-04-05 14:29:42

...ja, meg azt bánom még, hogy Marshal és Lilly nem pofogadásban fogadtak Tedre és Robinra...

asagao852014-04-05 16:19:52

http://www.cosmopolitan.hu/weekend/2014/04/04/spoiler-ez-az-igy-jartam-anyatokkal-igazi-finaleja/
valaki feltenné lefordítva?

olbence2014-04-05 17:37:32

ezt elsősorban angolul tudóknak küldöm de asszem a lényeget ki lehet venni :)) remélem valahol meg lehet , majd nézni, ha valakinek nem tetszett az eredeti befejezés :)
http://time.com/50456/how-i-met-your-mother-happy-ending/

alecwolf2014-04-06 01:04:20

Jó volt ez a rész így, ahogyan volt.
Mindig is azt láttam a sorozat legnagyobb pozitívumának, hogy a szubjektív nézőpont - nomeg a komédia - miatti erős torzítások mellett az emberek kapcsolatai, a jellemfejlődésük nagyon is hihető volt.
Nem hinném, hogy a viszonylag rövid szerepeltetés miatt Tracy ne lett volna fontos Tednek - ő volt az ideális társa, s ő lett gyermekei anyja is. Vele mindaz tökéletes volt, amit másban nem talált meg, s ami mással nem működött volna. A közös dilijeik (gagyik gyűjtése, hasonló beszólások), a közös hullámhossz egymás tökéletes társaivá, némileg ellentétes személyiségük - Ted erősen romantikus és már-már spirituális attitűdje Tracy félig-meddig spirituális és erősen érzelmi alapú, de nagyon is racionális karakterével pedig egymás tökéletes kiegészítőjévé tették egymást. S ez így volt jó. De az életben sincs soha happy end. A sorozatban is sok-sok szomorú fejezet volt, Marshall édesapjától kezdve, Ted jónéhány "majdnem ő az igazi" kudarcáig.
Hat év után nem elvárható, hogy a gyerekek otthon szomorkodjanak, még édesanyjuk halála miatt sem. Így a Robin iránti lelkesedésük sem hihetetlen, vagy negatív.
Robinnal csak így lehettek boldogok, ebben a helyzetben, túl a karrierépítésen, túl a viharos fiatalkoron - tapasztalt megnyugodott középkorúként.
Jó befejezés volt ez, mégha valóban szomorú is.

Kackafej2014-04-06 08:55:08

Hát gyerekek! Én "bőgtem" amiatt hogy ez így lett... Az volt a gond hogy ez volt életem legjobb sorozata erre meg úgy lett befejezve és úgy fogok vissza emlékezni rá hogy ez egy SZAAAAAR! Ti amit itt írtatok én mindenbe egyetértek!! Teljesen igaz de úgy vitték végig az évadokat hogy Barney és Robin aztán nagyon megszerettük őket nekem igazából ők voltak a kedvenc szereplőim . Előző részben összeházasodnak következő részben elválnak! Ted VÉGRE megismerkedik a gyerekei anyával erre meghal ezzel még tényleg nincs baj!! De az hogy erre a Robinnal összejön az borzalom! Legalább hagytak volna egy kis időt hogy megint megszeressük őket! Én már nagyon megutáltam kettejük közötti kapcsolatot!
Tudnék még sok rossza mondani erről de inkább ne folytassuk!!
Én nagyon szomorú vagyok hogy így lett befejezve !! Sajnálom!!

FodorkaMimó2014-04-06 09:18:48

Először is, szerintem ez a rész volt az igazi és utolsó végérvényes slapsgiving akció. De nem a Marshall - Barney féle pofon.... neeeem.... egy kurva nagy pofon a nézőknek!
Majdnem mindenkivel egyetértek. Minden kommentet végigolvastam... arra jutottam, amire mint észrevettem igen kevesen... hogy nem a realitás érzék miatt néztük ezt a sorozatot... és persze eddig nem is volt neki sok.... azért néztük (ha mondhatom többes számban ha nem akkor bocsi) mert kiakartunk szakadni a hétköznapok kiábrándító valóságából, a rengeteg gondok közül.... és azért lássuk be mekkora esélye van egy ilyen baráti csapatnak? meg annak az életnek amin keresztül mentek? jó persze van valóság része de szerintem a sorozat elsősorban EDDIG nem ebben gondolkodott... értem én hogy az anyának meg kellett halni, hogy ezt nekünk már tudnunk kellett volna és talán tudtuk is de eltemettük magunkban a negatív gondolatokat mert ugye az ember lelke vágyik a boldogságra. Kevés időt hagytak arra hogy feldolgozzuk és megértsük mit is érzett Ted valójában az Anya iránt. és végül kiderül hogy csak egy kellék volt... milyen morbid bár igaz hozzáállás ez már hogy idősebb korúkra mind Robin mind Ted megkapta amit akartak az élettől most már összejöhettek.... ehhez egy ilyen csodálatos teremtménynek meg kell halnia...és a gyerekek a végén... nem akadtam ki azon hogy Anyu már 6 éve meghalt... a gyerekek sem ismerhették nagyon és hát valljuk be, igen ... tovább kell lépni... Robinról csak annyi, hogy .... azok a paróka??? a végén? szörnyűű hosszú hajjal jobban tetszett de mindegy is... olyan szép volt hogy Barney végre megtalálta a nőt aki miatt képes volt Jancsi lenni [ ;) ] nekem tetszettek együtt Robinnal.... aztán meg Tedék is tök cukik voltak... biztos egyszer úgy fogom gondolni hogy NAGYJÁBÓL jó befejezés volt, de most jelenleg azt érzem, hogy szerencsétlen TED 9 évadon keresztül nem fejlődött semmit... volt egy utolsó kiugrása Robin előtt amire azt hittük az igazi de mégse vagy csak tényleg igaza van egy barátomnak miszerint nincsen két egyforma szerelem innen tehát elképzelhető hogy Anyukát is szerelemmel szerette meg Robint is de akkor is olyan szomorú... az eddigi sok humor után ez csalódás... végül pedig örülök hogy nem sokat tudtunk meg a Rómában töltött évről, mert kimondhatatlanul haragszom Lilyre... értem hogy ez az élete a művészet de azért beáldozni Marshall karrierjét aki a visszautasítás után még sz***p hosszú évekig hogy újra felajánlják azért durva... Lily miért nem képes áldozatot hozni Marshmmalowért? ja és még is hogy jutottak arra a következtetésre hogy ha terhes vagy akkor inkább még is költözzünk Olaszországba? Milyen logika ez? és igen... vártam a csavart hogy a 31. es Robin lesz.... Hogy miért? mert szerintem összetartoznak és szar hogy szétzilálták Barney karakterfejlődését... és mert ugye titkolják ki a 31.?!
Jó ha szigorúan vesszük nem zuhant vissza Barney csak így kezelte a rombadőlt házasságát és ugye a kislányával való jelent bizonyítja hogy véget ért a fejlődése de azért nem tetszett... Tényleg összecsapták. Tényleg voltak utaló jelek de én csak egyet akartam észrevenni.. Hogy Marshall még nem fizet Lilynek (fogadás Ted-Robin) örültem volna TALÁN ha összejönnek.... de NEM ezen az áron.! ÉS igen, Ted nem fejlődik semmit sem.... tényleg fel sem fogjuk az Anyával való kapcsolatát mert keveset mutatnak és tényleg nincs más szó rá csak a mesés.... de épp ezért lett volna jó. Aki meg nevetett ezen a részen.... hát különbözünk... és sokat sírtam... kegyetlen az élet, éppen ezért szerettem a sorozatot mert elfelejtette velem... ez idáig. Nekem odáig tart ez a sorozat hogy Barney és Robin kimennek a templomból, Ted szépen néz a basszgitárosra, és mindenki boldog... kivéve majdnem Fudge bírót de szerintem ő is megbékélt a gyereke miatt. Hát ennyi... megértek mindent,hogy miért így lett, tényleg így volt szép és kerek...(bár TED miért nem tudsz fejlődni???),... attól még túl szomorú voolt ahhoz amit eddig megszoktunk. Bocsi hogy hosszú lett...

FodorkaMimó2014-04-06 09:28:36

Hihetetlen de kihagytam a leglényegesebbet!
"Elmorzsoltam egy könnycseppet, majd azt mondtam...egy kis részem most meghalt" Lehet nem pontos az idézet, de értitek! ;)

lizaza012014-04-06 09:49:39

váo én először megnéztem a részt és hát nem tudok mit mondani először kiakadtam de aztán már kezdtem megemészteni NA ÉS UTÁNA VAGY 60 HOSSZÚ SPOILERT ÉS ÜZENETET ELOLVASTAM ÉS MINDENKINEK IGAZA VAN DE ÉN IS NAGYON KIBORULTAM

zsofi20132014-04-06 14:23:49

JÓÓÓÓÓÓ HííííííííííííííR !!! http://starity.hu/magazin/48303-igy-jartam-anyatokkal-jon-az-alternativ-befejezes/

ercypici2014-04-07 21:33:04

Spoiler aki még nem nézte meg:)
Hát szerintem is az utóbbi 3(!!) év egyik legjobb része volt, bár akadtak az évad közben még nagyon eltalált részek!( pl. How Your Mother Met Me, de volt még pár)
Én szomorúnak éltem meg egy kicsit ezt a részt, és nem az anya és Barneyék miatt! Hanem mert tényleg olyan reális volt... ha szerencséd van akad egy párod aki mindig melletted van, de amúgy folyamatosan veszítünk el olyan embereket akik egykoron fontosak voltak nekünk! Kicsit úgy éreztem és is ezeken megyek át:)
Nekem egy olyan 1-2 éve kezd a baráti társaságom kicserélődni, van az alap mag, de pl. az egyik barátnőm akivel 17 évesen sülve főve együtt voltunk(van köztünk 3 év) most, már csak facebookon látom, meg levelezünk, mert babája lett ,elköltözött...->lásd Robin! Ráadásul neki tényleg nem maradt így kerek ez a banda, mert mindig is húzott kicsit Tedhez is, és sokszor érződött a sorozat alatt ,hogy valahol bánja ,hogy nem őt választotta...(vártam már ezt a Viktóriás rész óta, amikor Viktóra azt mondja Tednek, hogy Barney ,Robin és az ő hármasuk nem végződik jól, és akkor Tedd narrálja, hogy így is lett!) szomorú de az élet így megy! Ritka az olyan barátság, ami évekig minden körülmények között kitart..
szerencsére erre is van példa:) barátnőm laza 250km-re költözött két éve ,még is nagyon szoros maradt a kapcsolatunk:) ) Ez a Ted- Marshallék szála:)
Én nekem ezért tetszett ez az epizód! És végén én kicsit azét akadtam ,ki hogy ezt a komoly ,szép "élet-szagú" epizódot, így "elmarháskodtak" a végén, mert azért vajuk be ,amikor a gyerekek kiakadnak, hogy Robinról szólt a sztori, elég komolytalan lett..
Aztán megemésztettem ezt, és szerintem jó volt ez így:) Sok minden összeáll így tényleg, és érteni vélem azt is mért nyomatták ennyire a Robin szálat... Viszont itt hibáztak a készítők szerintem... Mert mint lejött, ők eredetileg így tervezték, viszont ,hogy mivel töltik ,ki gondolom nem volt meg... így viszont két évadot szántak arra ,hogy Barney+ Robin szerelmet megszeressük, és őket akarjuk együtt látni,főleg ,hogy úgy tudtuk Teddel semmi esély... kicsit nekem is rossz szájízt adott, de csak Barney miatt... azért neki nem hinném ,hogy jutott happy and, mert míg Robin szerintem mindig is Tedet bánta, Barney tényleg Robint akarta.... és a másik hiba szintén az, hogy mindenki anyut várta már évek óta, és hányingert kaptak attól ,hogy Robin mindig "vissza-vissza tért" (ahogy az egyik epizódba mondták:)) ,mert nem tudtuk ,hogy ez lesz a vége:P
Szóval összegezve ,nekem ez azért jött be, mert mert a szereplők végre hozták azt a formát amit az első 3 évadban: )
Nagyon tetszett ,hogy csomó utalás volt a régebbi részekre, nagy poénokra! És őszintén én mindig ezt izéltem,hogy a sztory abszolút nem anyuról szólt,így nem is kedveltem meg(most már azért kezdtem:P), de nem éreztem őt lelki társnak, Tedhez valónak,hiába mondták, ő mennyire tökéletes, még anyu előtt két nappal is Robin volt a minden... így kerekebb szerintem... de talál jobb lett volna ha ezt nem 20 percbe sűrítik, de nekem összességében tetszett, és végre megint egy olyan rész volt ami valamiért megfogott... ezt hiányoltam én már a 6.évad óta....
(boccsika,hogy kicsit személyes élményeket is belefűztem)

dyllia2014-04-08 14:33:32

Kicsicsubi a szívemből beszélsz és nagyon szépen köszönöm ,hogy ilyen részletessen ,de még is lényegretörően megfogalmaztad. ELképzelve sem tudtam volna jobban !!! :) Teljessen a te oldaladat pártolom!!!

Fanncsuli2014-04-08 20:35:44

Spoiler!

Habár már vagy 500 vélemny van leírva, remélem nem bánjátok ha én is elmondom a sajátom.

Kezdjük a legegyszerűbbel, a Lily-Marshall szállal (ők az abszolút kedvenceim:) <3 ). Szerintem velük összességében minden rendben van, bár én csodálkoztam egykicsit hogyx végül mégis elmentek Rómába. De nekem nagyon jó érzés volt hallani hogy Lily maradt volna Marshallért. Tényleg az ő történetük a "boldogan élnek amíg meg nem halnak". És szerintem nagyon édes hogy pont 3 gyerek jött össze (ugye Lily mindig 2őt akart Marshall viszont 4et). Viszont nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem egy nagyon sokatmondó és talán szívszorító jelenet volt amikor Marshallék mondták, hogy elköltönek. Hisz az a lakás volt a "központ" a kezdetektől fogva... Velem valahogy ez éreztette, hogy itt a vége.
Aztán ott a Barney-Robin szál. Nos ezt nem tudom teljesen különválasztani a Ted-Robin száltól és a Ted-Barney száltól. Barney és Robiin kapcsolata maga volt a "szerelem". Egyszerűen minden összejött nekik, igaz ők se szerencsétlenkedtek keveset, de mindig visszataláltak egymáshoz, és akkor mindketten akarták. Szerintem gyönyörű az ő kapcsolatuk, és én még azt is el tudom fogadni, hogy elváltak. Viszont szerintem részletesebben be kellett volna mutatni, hogy a válás után is milyen jóba maradtak. Igazából tényleg sok időt adtak nekünk hogy megszeressük őket együtt. De szerintem ők barátként is érdekesek lennének. Viszont ezek után nekem az nagyon fájt hoogy robin évekig távol volt a csapattól. Tényleg, sosem volt a kedvencem, de szerintem nagyon hiányzott. Én is úgy éreztem, hogy a "nagy pillanatoknál mindig ott kell lenniük". Mindannyiuknak. Őszintén szólva, szerintem nem baj, hogy Barney kicsit visszaesett a karakterfejlődésében. ez mutatta, hogy mennyire megrázta a Robinnal való szakítása. Tulajdonképpen még nem tudom eldönteni, hogy jó, hogy ő csak egy apa (mert szerintem csodálatos, hogy kislány lett ["You arethe love of my life"]), vagy azért kellett volna neki egy barátnő a végére. Bár nem tagadom, hogy engem is kicsit lesokkolt a válásuk, miután átgondoltam, rájöttem, hogy tényleg úgy kerek a történet ha Ted Robinnal jön össze. Engem nagyon megviselt az anya halála, bőgtem, de én már a válás bejelentésekor is a sírás határán voltam. Nem tudom a kék kürtöt tudtam előre. Mintha csak a nagy könyvben lett volna megírva. Viszont nem tudom, én úgy érzem, mintha Barney és Ted barátsága (ami szerintem iszonyatosan erős, sokszor erősebbnek éreztem mint ted és Marshall barátságát, pedig k a "legjobb barátok". olyan megható volt az ölelésük, Ted búcsújánál vagy inkább álbúcsújánál...)
Így tényleg kerek a történetét. Bár szerintem nem hagytak elég időt az anya és Ted kapcsolatának kiteljesedésére. Tökéletesek voltak együtt. És szerintem nagyon szép, hogy a végén a gyerekek mondják hogy nyugodtan hívja fel Robint. Tényleg 6 év.. kurva sok.
Tehát összeségében ez így kerek. Lily együtt van Marshallal. Barney-nak gyereke született, bár engem bánt, hogy magányos volt (legalábbis nem mutatták, hogy lenne valakije) ted együtt van Robinnal, élete első igaz szerelmével, akivel csak 25 év után jött össze, és Tracy is együtt van igaz szerelmével, ha csak a halálban is.
Tulajdonképpen, szerintem ha egy kicsit elgondolkozunk, rájövünk, hogy ez így van jól. Nem mondom, hogy a kivitelezés a legjobb, tényleg sok volt ez így 4 percben. És tény, hogy én se fogok már soha többé úgy gondolna az HIMYM-re, mint régen. Már máshogy tekintek rá, így hogy értem, hogy mi volt a cél kezdetektől fogva. Így is ez marad életem egyik legjobb sorozata. Együtt nevettem velük, együtt sírtam. Köszönöm How I Met Your Mother! Csak ennyit tudok mondani. <3 !

Fanncsuli2014-04-08 20:37:02

Ó, nem mégsem. Szeretném üzenni azoknak, aki egyből szaroztak, hogy átérzem. Én is így voltam vele. De kicsit gondoljátok végig az egészet.. Ha nem vagytok ultrasötétek, meg fogjátok érteni mit mondok.

missblair952014-04-09 11:08:46

SPOILER!


Nekem nagyon nem tetszett ez a rész...néha azt kívánom bár meg sem néztem volna. Még az nem is zavart annyira, hogy Barney és Robin elváltak (bár nem értem akkor miért kellett egy teljes évadon át az eskövőjüket taglalni), bár valljuk be, hogy Robin láthatóan mindig jobban szerette Barney-t, mint Ted-et. Volt egy rész, ahol Ted szerelmet vallott neki (talán 8. évad) és Robin végül nemet mondott, Ted akkor is tudta, hogy amiatt van, mert Robin még Barney-t szereti... jó,ez persze évek alatt változhat, de nem hiszem, hogy ennyire megváltozhatnának az érzései, mikor ő is pontosan tudta, hogy Teddel sosem működött, sosem illettek össze.
A másik dolog: Értem én, hogy miért kellett megölni az anyát, még ezt is valahogy el tudom fogadni, na de ez, hogy a gyereke mosolyogva beszél erről a dologról az sok... én 30 év után sem tudnék ilyesmiről így beszélni...
A Ted-Robin szálat pedig nem tudom elfogadni: Igazából mindig azt hangsúlyozták, hogy Ted és Tracy találkozása végzetszerű, az Isten is egymásnak teremtette őket. Ez a kisebb visszaemlékezésekből vagy inkább előrevetítésekből is lejön. Teljesen megegyezett az ízlésük, azonosan gondolkodtak, az írók úgy állították be a szerelmüket mint egy tökéletes szerelem, erre a végére kiderül, hogy igazából semmi másra nem volt jó Tracy mint a szülésre. Nem mondom, hogy Ted haljon meg egyedül az anya halála után, de ez, hogy olyan emberrel jött össze, akivel már korábban volt kapcsolata, akire éveken át vágyott elrontott számomra mindent. Mert miért érné be Ted egy másodrendű kapcsolattal, amiben nem értik meg, nem fogadják el 100%-osan, ha egyszer már megtalálta a tökéletes szerelmet?
Hát ennyi kb. a véleményem. Várom az alternatív finálét, amit ígértek az írók, remélem értelmesebb és boldogabb lesz.

MylesK2014-04-11 17:49:13

TE JÓ ÉG!!! :D mennyi komment :D
Nincs annyi pénz a világon amiért elolvasnám az összeset. :D Am a kommentek hosszúságából ítélve azt kell mondanom, hogy néhány ember túlságosan is ráér...oké, hogy van véleményed, de pár mondatban is közölheted, tömören, röviden, lényegre törően.
Ja és én imádtam a befejezést (PONT)

kicsicsubi2014-04-14 19:33:57

Szerintem ha már annyira ráértünk, hogy végig nézzünk kilenc évadot ebből a sorozatból, amit nem mellékesen nagyon szeretünk, miért ne fejthetnénk ki hosszan a véleményünket? :D

ananász2014-04-19 15:12:33

takose 115 .. nem tudom te h élsz h azt hiszed ez valósághű mert szeritnem a való életben nem történnek ilyen rövid idő alatt ekoora fordulatok . szerintem is nagyon rossz lett az utolsórész 2 okból első : szörn yű rendezői hiba h egy duplarészes epizódba belesűrítették barney és robin esküvőjének végét , ted és tracy találkozását a válast , barney lányaszületéasét stb. ennyi minden egy évad alatt nem történt ami rendezői szemszögből elég nagy hiba . a másik h így semmi értelme a karakterejlődésnek .. az egész sorozatnak állítólagosan az a mondanivalója h ted a eelségét bárkinél jobban szerette és így h az utolsó részben meghal értelmét veszti az egész sorozat de ugyancsak a barney -robin cselekményszál is értelmét veszti , ha eny ember ennyire megváltozik egy nő miatt miért adna fel mindent csak azért mert a felesége sokat dolgozik ?! és teljesen egyetértek a negatív kommentekkel mert ez nem egy nagy durranás a vágán hanem a sorozatot amit millióan szeretnek és hittek benne teljesen értelmét vesztetette .és Mylesk ELÉG alacsony intelligenciaaszintre utalhat a kommented . ha nem tetszik nem kell elolvasnod és akik vedték a fáradtságot és végignézték ezt a sorozatot és szerették miért baj h le akarják írni a véleményüket ? téged ez miért zavar ? és jobb lenne ha nem osztanád itt az észt h milyen fajta véleményt kellene írnu mégegyszer mondom ha nem tetszik nem kell olvasni !

lollippi2014-04-30 16:16:31

Az utolsó epizódot két részletben tudom csak szinkronnal feltölteni! Mivel ez duplaepizód volt, létezik két szimplaepizódos változata, magyarul ezt így adták le, így tudom felrakni. Valaki majd biztosan csinál duplát is, de szerintem nem ezen múlik a hangulata. :)
Jó szórakozást!

lily aldrin2014-05-02 01:35:18

emberek... ez nem 40 hanem csak 20 perc.... hol van a másik rész??:OOO

lollippi2014-05-04 15:02:48

Lily Aldrin, ha kb. két milliméterrel a saját kommented fölé nézel, akkor megtalálod a választ. :)

Mrs Wood2015-10-22 12:23:40

Már nem azért...De csak nekem jött be ez a finálé?? Persze nem örülök,hogy így elhúzták,mert fölösleges..De szerintem jó volt.

Új üzenet

Új üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!



Az oldalon feltüntetett videókért az oldal készítője felelősséget nem vállal, mivel azok nem általunk illetve nem az általunk üzemeltetett tárhelyen lettek elhelyezve. Viszont amennyiben az oldalon kifogásolható tartalmat fedez fel, kérjük töltse ki az eltávoltítási kérelem űrlapot, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot! A kéréseket a beérkezéstől számított 72 órán belül feldolgozzuk!